خبرساز ایرانی

پایگاه اطلاع رسانی خبرساز ایرانی

خبرساز ایرانی

پایگاه اطلاع رسانی خبرساز ایرانی

مرجع اخبار روز در همه زمینه ها و بروز رسانی جدید در سطح جهانی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با نزدیک شدن فصل تابستان، توینک های تابستانی با الیاف طبیعی تبدیل به یکی از پوشاک پر طرفدار می شود. استفاده از الیاف طبیعی در این فصل یکی از بهترین توصیه ها برای جلوگیری از تعریق و ایجاد حساسیت های پوستی می باشد. تونیک های تابستانی را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه کنید و مدل های بسیار متنوعی از تونیک ها وجود دارد. توینک های تابستانی با الیاف طبیعی در میان خانم ها طرفداران بسیاری دارد. تونیک های تابستانی در مدل های کوتاه و بلند وجود دارد. از تونیک ها می توانید به عنوان یک استایل روزانه و خانگی بسیار شیک استفاده کنید. 

آستین تونیک مجلسی یا تونیک، بلند یا کوتاه دوخته میشود. جنس این لباس و همچنین مدل یقه آن با توجه به سلیقه خیاط، تولید کننده و طراح میتواند متفاوت باشد. تونیکها لباسهایی راحت هستند و این ویژگی از جمله دلایلی است که این لباس طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. شما میتوانید متناسب با هر فصلی از سال، تونیک مجلسی بیابید و بپوشید. همچنین میتوانید این نوع تونیک را با دامن، کت یا هر نوع لباس دیگری به راحتی، ست کنید و شیک باشید.

این استایل تا حدودی برای دخترخانمهای جوان مناسب است؛ ولی اگر از تونیکهای بافت آزاد استفاده شود خانمها نیز میتوانند به سراغ این استایل و این تونیک بروند. علاوه بر این یک تونیک بافت گشاد یا آزاد مناسب کسانی است که دوست ندارند، در مجالس یا هرجایی برجستگیهای اندامشان دیده شود. در گذشته تونیکهای حریر طرح دار، بیشتر مورد توجه خانمهای سن بالا بود؛ ولی حالا اوضاع فرق کرده است و تونیک حریر گل دار و طرح دار از تونیکهای مورد علاقه دختران جوان شده است.

لباسهای زنانه دنیایی از تنوع هستند و مسلماً در میان این همه تنوع انتخاب نیز کار سختی است. البته بعضی از افراد استایل ثابتی دارند و همیشه از تنوع دوری میکنند. عدهای از افراد دوست دارند تمامی مدلهای لباس را امتحان کنند و تنوع طلب هستند. در میان این همه مدلهای متنوع تونیکها و شومیزها، لباسهای متعددی برای بانوان وجود دارد که قبل از انتخاب رنگ و طرح و مدل باید تصمیم بگیرند چه نوع لباسی را قصد دارند بپوشند.

شومیزها دارای دکمه هستند و جنس اکثریت آنها لَخت است ولی تونیک در جنسهای مختلفی دوخته میشود و دکمه دار نیست. بلوز نیز مانند شومیز، ریشهای فرانسوی دارد. بلوزها معمولاً گشاد هستند و اندازهشان برعکس تونیکها، به باسن نمیرسد یا بالای باسن است. تونیکها انواع مختلفی دارند و به راحتی میتوان با آنها شیک به نظر رسید. تونیک بافت مناسب فصول خنک و سرد سال است. اگر تونیک بافت را برای پوشیدن در مجالس انتخاب کنید، میتوانید با یک گردنبند بلند که بر روی تونیک قرار میگیرد، یک استایل مجلسی - اسپرت شیک داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی